
De vorige Glossy edities hadden als thema: mooi werk, trots, lef en later. Wij zien iedere dag op de werken dat het plezier geeft als we een mooi stukje werk maken samen met onze opdrachtgever. Onze mensen, maar ook onze klanten, zijn trots op de uitgevoerde werken en dat er weer iets zichtbaar in de openbare ruimte is verbeterd. In deze editie ziet u weer vele werken die wij hebben mogen maken samen met onze opdrachtgevers. Bekijk samen hier.
Later!
Later. Dat komt sneller dichterbij dan dat we denken en misschien wel willen. De collega van de toekomst moet meer en meer een duizendpoot zijn. Ziet onze opdrachtgever dat ook zo? Zien zij de opkomende digitalisering als een bedreiging of een kans? Lees hun visie in deze glossy.
Lef. Dat eist ondernemen in de bouw in tijden dat alles op een laag pitje staat. Ziet onze branche verandering als een kans of als een bedreiging. Een aantal opdrachtgever geven hun visie van lef in andere tijden dan gewend. Lees hun verhaal in deze glossy.
Trots!
Trots. Dat ontbreekt ons nogal eens binnen de branche. Natuurlijk voelen wij het wel met de blik op een mooi werk, maar durven wij het ook te tonen? Onze opdrachtgevers geven hun visie in de glossy.
De eerste glossy zag het licht in 2013. Een glossy is geen gebruikelijke term binnen ons branche en toch lanceerde wij onze glossy vol met mooi werk. Met trotse opdrachtgevers die vertellen over mooi werk.